loading...
پرتال,تفریحی,دختر,و,پسرها,اس ام اس,مطالب داغ
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 636 یکشنبه 02 بهمن 1390 نظرات (0)

http://www.lxl.ir/wp-content/uploads/2011/05/0a113ef6b61820daa5611c870ed8d5ee.jpg


وفای اشک را نازم که در شبهای “تنهایی” ، گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم

————————————-

تو را آرزو نخواهم کرد، هیچ وقت!
تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که
خودت بیایی، با دل خود، نه با آرزوی من

عشق یعنی آن نخستین حرفها / عشق یعنی در میان برفها
عشق یعنی یاد آن روز نخست / عشق یعنی هر چه در آن یاد توست . . .

———————————————

پشت پا خوردم ز هر کَس که گفت یار منه
چون که دیدم روز و شب در پی آزار منه
هرکه دستی از محبت حلقه کرد بر گردنم
دیدم این دست محبت ، حلقه دار منه . . .

چه قدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست .

…………………………………………..

قشنگ ترین لحظات را کسی به تو میده که بتونه غمگین ترین لحظات را از تو بگیره .

در سینه دلی به وسعت غم دارم / بر زخم دلم نیاز مرهم دارم
هر چیز برای خود فراهم کردم / در زندگی ام تو را فقط کم دارم . . .

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

اگه عشقت کورم کنه مهم نیست، حس بودنت قشنگتر از دیدن دنیاست . . .

———

تناقض عجیبی است
وقتی چشم هایت را میبندی
مرا میبوسی و به او فکر میکنی !!!
————————–
همیشه برای دوربین ها
لبخند می زنی
دریغا من که نزدیک بین ام…!
————————-

درد” را از هر طرفش بخوانی درد است، دریغ از “درمان” که عکسش “نامرد” است
————————-
هرکس به طریقی دل ما می شکند ، اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی آفرین ! …
————————-
همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست ، گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی

——–

تناقض عجیبی است
وقتی چشم هایت را میبندی
مرا میبوسی و به او فکر میکنی !!!
————————–
همیشه برای دوربین ها
لبخند می زنی
دریغا من که نزدیک بین ام…!
————————-

درد” را از هر طرفش بخوانی درد است، دریغ از “درمان” که عکسش “نامرد” است
————————-
هرکس به طریقی دل ما می شکند ، اما تو خیلی خلاقیت به خرج دادی آفرین ! …
————————-
همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست ، گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی

———

خسته شدم از بس به آدمایی که میخوان جای تو رو توی قلبم بگیرن گفتم :
ببخشید اینجا جای دوستمه ، الان برمیگرده !

تـو ” آدم ” ، من ” حوا “
سیـبی در کار باشد یا نه ، با تو ، در آغوش تو ، بهشت جاریست
بوسه هایت طعم سیب میدهند کافیست . . .

آیا می دانی بدست آوردنت
تنها “استثناء” در
خواستن ، توانستن است . . . ؟

چه فرقی میکند مهره ی سیاه باشم یا سفید
چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند . . .

———

صفاى باطنت را دوست دارم
کلام و ظاهرت را دوست دارم
تو گرچه دورى از من اى عزیز
وفاى حاضرت را دوست دارم

—–
در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم
آید از تربت من بوی وفاداری
.
.
.
نترس از هجوم حضورم
چیزی جز تنهایی با من نیست
.
.
.
همیشه چنین بوده است که مهر به ژرفای خود پی نمی برد تا آنکه ساعت فراق فرا می رسد

——-

ستاره ها وقتی میشکنن میشن شهاب
اما دلی که میشکنه میشه یه سوال بی جواب
.
.
خدایا به آنانکه ادعای عاشقی تو را دارند بیاموز
که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است
.
.
دگر حس شقایق را نداری
هوای قلب عاشق را نداری
و از چشمان خونسرد تو پیداست
که شور عشق سابق را نداری

———-

من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی
ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی گردم
.
.
ما ز هر صاحب دلی یک رسته فن آموختیم
عشق از لیلی و صبر از کوه کن آموختیم
گریه از مرغ سحر,خود سوزی از پروانه
صد سرا ویران شد تا ساختن آموختیم
.
.
قسم به عشق و زندگی که ارزشش یه عالمه

قلبی که بی تو بزنه لایق آتش زدنه
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به تمام بازدید کنندگان این سایت امیدوارم مطالب این سایت مورد پسند شما باشد .برای استفاده ی از تمام امکانات سایت عضو شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 106
  • تعداد اعضا : 1616
  • آی پی امروز : 338
  • آی پی دیروز : 190
  • بازدید امروز : 576
  • باردید دیروز : 466
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,063
  • بازدید ماه : 2,063
  • بازدید سال : 64,901
  • بازدید کلی : 1,335,793