loading...
پرتال,تفریحی,دختر,و,پسرها,اس ام اس,مطالب داغ
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 721 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام تقاص+متن




متن آهنگ :

چزا امروزم مثل دیروز و فرداست
این چه تقدیر سیاهیه خدایا
بذار این سوالو از خودت بپرسم
این تقاص چه گناهیه خدایا
با توام که از ما گرفتی از دل ساده من دل خوشی هاشو
فک کنم منو تو من بعد بی حسابیم ای زمونه بیا بی خیال ما شو

چرا ابر سیاه بی کسی

سایه هاش رو بخت تیره ی منه؟

چرا جز دلتنگیو دلواپسی

در خونمو کسی نمی زنه؟نمی زنه؟
این روزای بد بیاری که همیشه

واسه من مثل یه شب تاری و سرده

اگه یک روزم بخواد بره از اینجا

از همون راهی که رفته بر می گرده

دیگه هیچ چیزی ازم نمونده دنیا

جز همین جونم که مونده کف دستت

این که چیزی نیست دیگه ته مونده هاشه

همینم بگیرش از من ناز شستت

چرا ابر سیاه بی کسی

سایه هاش رو بخت تیره ی منه؟

چرا جز دلتنگیو دلواپسی

در خونمو کسی نمی زنه؟نمی زنه؟


 mp3 – 128 | mp3 – 320 

منبع :  mohsenyeganeh.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به تمام بازدید کنندگان این سایت امیدوارم مطالب این سایت مورد پسند شما باشد .برای استفاده ی از تمام امکانات سایت عضو شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 84
  • تعداد اعضا : 1616
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 190
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 466
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,701
  • بازدید ماه : 1,701
  • بازدید سال : 64,539
  • بازدید کلی : 1,335,431