loading...
پرتال,تفریحی,دختر,و,پسرها,اس ام اس,مطالب داغ
آخرین ارسال های انجمن

admin بازدید : 614 پنجشنبه 10 شهریور 1390 نظرات (1)
مجموعه گلچین شده از اس ام اس های سرکاری و خنده دار
کاشکی دنیا واسه یک شب مال من بود اون وقت با خوشحالی از دنیام پرتت میکردم بیرون
چندی ست که بیمار وفایت شده ام / در بستر غم، چشم به راهت شده ام / این را تو بدان گر بمیرم روی / مسئول تویی که من فدایت شده ام
شکستن یک ل چقدر قدرت میخواست که فکر کردی قویترینی
یه نفر میره پیش دکتر میگه یه کتاب نوشتم به نام " صدای پای اسب " دکتره میخونه میبینه ۵۰۰ صفحه نوشته، پیتیکو...پیتیکو...پیتیکو
ماکه رفتیم .......... کجا دنبالم راه افتادی؟ .......... دیوونه! میگم نیا .......... بابا دارم میرم دستشویی عجب ها
هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را، هرگز نمیگیرد کسی در قلب من جای تو را، هیجان زده نشو!! پشت یه کامیون نوشته بودن
شش شباهت پسرها به سوسک :
۱- سیاه هستند ، ۲- کثیف هستند ، ۳- موزی هستند ، ۴- ترسو هستند ، ۵- تو کوچه خیابون ول هستند ، ۶- از سرو کول دخترها بالا میرن
میدونی چقدر دوستت دارم؟
به اندازه ی تارهای موی سرت ضربدر تعداد نفس هایی که تا آخر عمر میکشی، ضربدر تمام ستاره های آسمون ضربدر صفر!
تنها طنین شب های من صدای توست، تنها تو هستی که در نیمه شب صورتم را نوازش میکنی، تنها دلیل شب بیداریم تو هستی ای پشه!
یارو به رفیقش میگه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم، میگه ببرش باغ وحش، فردا رفیقش میگه بردیش؟ یارو میگه : آره، تازه امشب هم میخوام ببرمش سینما
چشمهای درشت و زیبایت را که به من میدوزی و با لبهای زیبا آواز میخوانی، احساس میکنم که بیش از همیشه عاشقت هستم، تو زیباترین قورباقه ی این برکه ای!!!
ببین اگه یه روز از خواب بیدار بشی ببینی اون که دوستش داری گذاشته رفته صبحونه چی میخوری؟؟
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed در تاریخ 1348/10/11 و 9:46 دقیقه ارسال شده است

به خدا اگر این متنو تا آخر بخونیش پشیمون نمیشی

میدونم شما هم از کسب در آمد از اینترنت نا امید هستین اما این یک روش جدیده !
از تابستان سال 90 یک شرکت تبلیغاتی که با دریافت پول از دیگر شرکت ها sms تبلیغاتی ارسال میکند کار خود را با شیوه ای جدید آغاز کرد و آن این است که :

این شرکت sms های تبلیغاتی دیگر شرکت ها را به شماره گوشی شما ارسال می کند اما شما لازم نیست که حتما آن ها را بخوانید میتوانید آن ها را پاک کنید ولی باید تلفن همراهتان روشن باشد تا آن را دریافت کند زیرا هر یک sms مبلغ 10 تومان پول به حساب شما واریز میکند پس شما کافیست تنها sms ها را تحمل کنید و پول بگیرید.

البته این تنها راه کسب درآمد نیست شما میتوانید با معرفی این سایت به دیگران معادل 46 % از درآمد آنها را دریافت کنید البته این وجه از آنها کم نمی شود یعنی آنها درآمد کامل را همانند شما دارند ولی شما به خاطر این معرفی این وجه را از طرف شرکت دریافت میکنید . فرض کنید روزانه ( مثلا بوسیله وبلاگ تون ) 20 نفر را به سیستم معرفی کنید ، در این حالت بعد از 3 ماه زیر مجموعه های شما به 1800 نفر میرسد و در آمد روزانه شما 41 هزار تومان خواهد بود و در آمد ماهانه شما بیش از یک میلیون (1230000 ) تومان خواهد بود. رسیدن به اعداد کاملا امکان پذیر است.

در حقیقت مقدار قابل توجهی از مبلغ پرداختی توسط شرکت متقاضی برای ارسال sms ، به دریافت کنندگان sms ( افرادی مثل شما ) واگذار میشود وباقی آن به خود شرکت.


برای ثبت نام به لینک زیر بروید و بروی عضویت کلیک کنید :
www.dc2.blogfa.com


نکات:
بعد از ثبت نام حتما از سیم کارتی که با آن ثبت نام کردید یک پیام بدون متن به 30005043500050 بفرستید.
در وارد کردن شماره موبایل و شماره حساب و ... کاملا دقت کنید
شماره حساب خود را حتما دستی وارد کنید بعد از ثبت نام به بخش « ویرایش اطلاعات کاربری » رفته و شماره
حساب خود را وارد کنید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به تمام بازدید کنندگان این سایت امیدوارم مطالب این سایت مورد پسند شما باشد .برای استفاده ی از تمام امکانات سایت عضو شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 1616
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 190
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 466
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,666
  • بازدید ماه : 1,666
  • بازدید سال : 64,504
  • بازدید کلی : 1,335,396