loading...
پرتال,تفریحی,دختر,و,پسرها,اس ام اس,مطالب داغ
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 684 جمعه 25 شهریور 1390 نظرات (0)
اس ام اس های جدید عاشقانه


چه دنیای بزرگی شده , تا چشم کار می کند

جای تو خالی ست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستت می دارم ای عاشق ترین

تو که در قلبم چنین بنشسته ای

خوش نشین که جای خوبی آمدی

خوب می دانم که خیلی خسته ای

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
به ادامه مطلب بروید

گل را ساعتی -عششق را لحظه ای-محبت را روزی-اما تو را همیشه دوست دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اینجا

مهم نیست کجاست

بی تو

همه جا دور دست است ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من آن مجنون تنهای غریبم .

كه از سهم دو دستت بی نصیبم .

به دل گفتم كه روزی خواهی آمد.

و دل می داند او را می فریبم...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قسم به لحظه های عاشقانه ای كه اشك

دوباره حلقه می زند به چشم من، برای تو

تمام آسمان شهر تیره می شود و من

هنوز خیره مانده ام به سمت روشنای تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنقدر باورت دارم که وقتی می گویی باران ...

خیس می شوم!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گندم بودن را دوست دارم

در همهمه باد ؛ پرکنده شدن را

برای روزی که شاید

زیر دندانهای تو له شوم

چرا درویم نمی کنی ؟

مرا کلاغ های سیاه تمام کردند . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چه می‌شد
زمین
گرد نبود
تا من
یک گوشه
به انتظار تو بنشینم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بگذار که بر شاخه این صبح دلاویز

بنشینم و از عشق سرودی بسرایم

آن گاه به صد شوق چو مرغان سبکبال

پر گیرم از این بام و به سوی تو بیایم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هیچ جایی برای رفتن و هیچ چیزی برای رسیدن وجود ندارد .

 تو در حال حاضر همانجایی هستی که لازم است باشی.

 تنها گناه طلب کردن است و تنها راه گمراهی گشتن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر پروانه بودم می پریدم / همین حالا حضورت می رسیدم

ولی پروانه نیستم پر ندارم /  دلم تنگ است ولی چاره ندارم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
زندگی مثل مردابه ، شاید زیبا نباشه اما میشه توش نیلوفری مثل تو رو پیدا کرد . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به تمام بازدید کنندگان این سایت امیدوارم مطالب این سایت مورد پسند شما باشد .برای استفاده ی از تمام امکانات سایت عضو شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 1616
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 190
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 466
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,630
  • بازدید ماه : 1,630
  • بازدید سال : 64,468
  • بازدید کلی : 1,335,360