loading...
پرتال,تفریحی,دختر,و,پسرها,اس ام اس,مطالب داغ
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 172 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)
سیزدهمین ویژه برنامه نوروز فوتبالی از ساعت ۱۴ روی آنتن رفت و در نهایت برانکو با نظر مردم به عنوان بهترین سرمربی سال 94 انتخاب شد.

\"\"

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سیزدهمین و آخرین برنامه نوروز فوتبالی به انتخاب بهترین سرمربی ایران در سال ۹۴ پرداخت.
به همین ترتیب تیم کارشناسی برنامه پس از بررسی های لازم ۶ گزینه نهایی را برای انتخاب برترین مربی سال معرفی کرد.
۱) برانکو ایوانکوویچ - پرسپولیس
۲) مجید جلالی - سایپا
۳) علی دایی - صبا
۴) یحیی گل محمدی - ذوب آهن
۵) پرویز مظلومی - استقلال تهران
۶) عبدالله ویسی - استقلال خوزستان
نخستین مهمان برنامه امروز امیر قلعه نویی  بود که به همراه پسرش دعوت شده بود. 
قلعه نویی درباره استعداد پسرش در زمینه فوتبال گفت: هوتن فوتبالیست خوبی است و امیدوارم بتواند صرف نظر از شهرت پدرش به مراتب مهمی دست پیدا کند البته اگر فوتبالیست هم نشد، قطعا مربی خوبی خواهد شد چون تا همین الان استعدادهای زیادی را به من و مربیان مختلف معرفی کرده و نشان داده که می تواند در این کار موفق باشد.
بیوگرافی گزینه های نظرسنجی و صحبت های آنها درباره سال ۹۴ و آرزوهای سال جدید پخش شد.
امیر قلعه نویی با اشاره به برخی ناملایمات داخل فوتبال گفت: خوشحالم که بچه یکی از محله های جنوبی تهران هستم و در آنجا معروف است باید طوری رفتار کنیم که بتوانیم حداقل جواب وجدان خودمان را بدهیم. من سختی های زیادی از افراد مختلفی کشیدم اما با صبر از همه آنها گذشتم.
نمرات اهالی رسانه به گزینه های نظرسنجی به نمایش در آمد که طبق آن برانکو و ویسی اول و دوم شدند.
قلعه نویی درباره صحبت با کارلوس کی روش افزود: من با ایشان حرف زدم و از او خواستم که یک بار دیگر به مهدی رحمتی فرصت دهد. 
درباره خود رحمتی هم باید بگویم که در زمان حضور در استقلال از من خواست با آقای بابازاده به عنوان مربی کار کند اما من نظرم روی آقای بوستانی بود و اگر حرف رحمتی را قبول می کردم، از اصول کاری خودم عقب کشیده بودم.
قلعه نویی در نهایت در خصوص عادل فردوسی پور گفت: به نظرم عادل که اتفاقا انسان شریف و مجری توانمندی است، یک مقدار از جنس فوتبالی خود فاصله گرفته و باعث شده خانواده های ما از فوتبال دور شوند.
سپس مصاحبه نوروزی مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ پخش شد.
در ادامه خلاصه بازی روز گذشته بین سایپا و تراکتورسازی روی آنتن رفت.
رزومه و بررسی کارنامه مربیان حاضر در نظرسنجی در ادامه پخش شد.
مصاحبه ای نوروزی از فرد ملکیان و ادموند بزیک، دو تن از پیشکسوتان ارامنه فوتبال روی آنتن رفت.
تا پایان برنامه امروز، برانکو ایوانکوویچ با ۶۲/۶ درصد بهترین مربی سال ۹۴ از نگاه مردم انتخاب شد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به تمام بازدید کنندگان این سایت امیدوارم مطالب این سایت مورد پسند شما باشد .برای استفاده ی از تمام امکانات سایت عضو شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 1616
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 190
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 466
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,885
  • بازدید ماه : 1,885
  • بازدید سال : 64,723
  • بازدید کلی : 1,335,615